Tjena kattjävel!

har ju glömt å visa min fina mobil.. xd
seriöst... hela mobilen e Hello Kitty :ö
min mobil skickas förhoppningsvist in på lagning på torsdag! hoppas de går fort..
FÖR JAG SAKNAR MIN ARC-BEBIS :C puss på dig bby .. mamma tänker på dig <3

well, sov hos mormor igår, därför jag inte bloggade nå (a)
träffade älskade bröderna<3 saknar dom massa.. å dom vill att jag ska flytta "hem" igen ..
stackarna .. dom vet ju inte ens hur det ligger till ..
så fort jag kan, så ska jag åka till deras skola och hälsa på dom! då kommer dom bli överlyckliga :')

Försök inte låtsas som om allt är fucking perfekt, efter allt som hänt kommer det aldrig bli som förr.
Inget kommer någonsin bli, så som du kallar det, "som vanligt" igen. dream on bitch.
och eftersom du stalkar mig så läser du antagligen min blogg med, och jag antar att du känner dig
träffad. det borde du :)

Kommentera något? puss <3

hörde att du bor hos brorsan nu, skoj :)

2011-12-07 // 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback