Som idioter, lika vi är. Lever i helvetets värld - Crazyfish style.

okej.. jag har bra och dåliga nyheter! 
dom bra är att jag gjorde en tutorial idag! :D dom dåliga är att
batteriet till kameran dog innan jag vart klar så allt sket sig .......
WELL, lovar att ni får en innan veckan är slut :*

mer bra nyheter: lillasyster Elin sjunger fedt bra! haha random .. och min
hårfärg kommer imorron ;)))))

mer dåliga nyheter: ni får inte se mina skor än pga att jag inte orkar ta upp
kameran.. Camjäveln måste installeras om och jag kommer inte ihåg hur jag gjorde..
Sims laggar fortfarande, även om jag installerat om det 2 ggr...
Nadia-babe... hjälp mig? .. :$ <3

Kommentera något? puss <3
» Nadia

hm... blås ur dammet ur fläkten på datorn, kolla hur mycket utrymme du har på hårddisken, ehm... sen vet jag inte vad mer som går att göra >.< <3

2011-12-19 // 18:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback