nu ni!

har internet.. för ett tag iallafall! hehe, fick låna pappas USB shit .. ^^
men han ska ha tillbaka det efter maten .. så jag skyndar mig å blogga
massa nu! :3

hänt maaaaaaaaassa saker sen jag blogga riktigt sist!
och nu, veckan som kommer ser ut såhär:
Måndag:Skriva engelska "uppsats", göra Matteprov, hälsa på sjuk älskling
Tisdag:NOprov, Luciaträning
Onsdag:Engelska redovisning PLUS att halva dagen är inläsningsdag?! :S
så alla i våran klass är kallade.. på engelskan .. bara för att vi har engelska
när vi har inläsningsdag -.-
Torsdag:Matteprov, Teknikredovisning, Teateruppvisning
Fredag: SOprov,Franskaprov

också har jag luciaträning 2 gånger den veckan med .. vet dock inte när 2a gången är ..
hej död chey.

well, massa bilder från skolan:

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback