love game?

hänt massor med saker på Sims igen! hehe .. händer ju saker hela tiden (a)
gammal kärring & ung blondin... så fint var det! ;)
asså åååh hon är så sexig <3<3<3<3 eller .. ?
tycker det är roligt att gamlingarna är så pigga.. FAST att dom e 60+ .. XD
sen kom denhär lilla saken till mig.. :ö haha demonhunden!
den heter .. Härrelösa Hund <3 XD
Liemannen kom å hämta han hemma hos mig av nån random anledning?
sen hemsökte han oss så att badkaret flög iväg .. xD haha ..
sen ville forskningsshiten ha honom? så åkte dit.. OCH DOM ÅTERUPPLIVA HAN TILL DEMON?! O-o
och nu är han min?! JAG VILLE INTE ENS HA HAN! D: jag vill bara ha mitt badkar på samma
ställe hela tiden ..

Kommentera något? puss <3
» Bea!

HAHAAHAHAH, DU VILLE HA BADKARET MEN INTE HUNDEN HAHAHAHAHA HAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDDD



vafan skrattar jag åt? :cccccc

2011-12-04 // 22:10:41
» Nadia

Tycker det är roligt när du lägger upp sims bilder jag ^^ <3

2011-12-05 // 14:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback