Just saying the truth.

Söndag idag! jag hatar söndagar .... SKET MAN VÄL I!
pow har nyss gått hem.. tråkmånsen.. kommer ju sitta å ha tråkigt hela
dagen nu .. 

well, folk borde lära sig att när jag säger att jag inte tänkre prata med dom
fören dom slutat vara så överdrivet bitchig & sur, och inte fören dom skriver
till mig, så menar jag verkligen det, även om det tar veckor innan dom
skriver igen å är glad. deras problem (:

Jag å pow spelade chicago .. de började med att han ledde asstort .. xD
sen var man ju bäst å vann ;)
också helt random kom pappa in med ett ciggpaket åt mig? :o
haha han hade fått de av en kolega.. å han röker inte Lucky Strike (a)

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Lägg upp mer Sims bildeeeeeer! (A) <3

2011-12-18 // 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback