In your face.

haha lite roligt är det allt ;)

brukar inte engagera mig i sånt här alls, men gör väl ett undantag för
dig bby så du ser hur fel du har :* 

Om jag haft samma stil, sminkat mig likadant osv, i ca 2 år. Sen för 4
månader sen lärde känna en annan brud som sminkar sig ungefär likadant,
gillar samma kläder och dock syr egna kläder, är det då logiskt att denhär bruden
tycker att jag är wannabe henne, om jag inte ens visste att hon existerade
innan jag lärde känna henne för 4 månader sen? (:
tror inte det va :* du är så patetisk (:

såhär tycker jag om såna som dig, som tror att världen kretsar om dig.
Känn dig hedrad för nu var jag hyffsat snäll och det är med än vad
jag brukar vara ;* :


Kommentera något? puss <3
» Bea.

men asså förlåååt då.. jag vill ju vara det enda rosa murmeldjuret i sverige för fan... :c

2011-12-23 // 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback