I hear my baby callin' my name and I know that she's the only one

glee var awesome som vanligt!
har också kollat på grejer till håret, efter jul kommer
en stor förändring ;)

såhär går det när man har tråkigt dock, och för er information så ja, jag
är vig:
(sen att de blev svarta fläckar här å där när jag redigera bilderna sket jag i)
NU ska jag spela sims en sväng innan jag lägger mig! :D
ska upp tiiiidigt å vara i kyrkan kl 8 ....

funderar på å messa pow å fråga hure går med hans sims-spelande med ;)
hahahhahaha, åååh han har ju börjat spela han med!
jag e oskyldig faktiskt .... (aa'

Kommentera något? puss <3
» Gabbi

sv: TACK SNYGGING! <3

2011-12-07 // 21:31:58

Ditt skelett och dina leder ä 110% gummi ...

2011-12-07 // 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback