hänky-spänky!

Hemma nu, med en pow liggandes bakom mig å sängen å läser Att älska som en porrstjärna ^^
haha, du kanske behöver de sötnos? ;) lite tips? ;)

haha vad elak jag är ...... (a)
well.. vi serri brottades nyss .. xD såg säkert asfult ut för jag klämrade fast benen runt hans höfter..
å han reste sig upp så jag hängde där upp-och-ner.. HAHAHA XD

JAJA! får se vad vi hittar på sen :3 spelar TVspel kanske (a) ska nog spela lite sims med .. ;$

oooooch, mina nya skor har kommit! blir bild på dom imorron;)
ooooooch, detta har jag beställt, som kommer nångång i veckan (a)

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Ohh nice :D<3

Jag har två olika rosa hårfärger, en mörkgrön och en burk turkos, och alla är oanvända förutom den turkosa, hiihih :3 <3

2011-12-17 // 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback