godmorgon alla glada!

jag känner mig glad idag! men ändå inte .. sims gick inte och klona..
så nu kommer jag inte kunna spela på länge eftersom skivan inte
är min.. vilket suger stenhårt ): 

well, åt en konstig frukost..  ostriskaka med smör och ost, tunnbrödhårdmacka
med köttbullar, och nå vnaligt vitt tunnbröd med bara smör.. haha,
det var fan asgott ;)

sitter nu och myser ner mig i mina söta sockor som jag fick av morfar och anki (a)
GOSIGA!!
sen blire att åka te farmor och farfar, farmor blir ju gammelkärring om nån dag..
sen hem till lilla alfta igen ;o

Kommentera något? puss <3

<33333333

2011-12-25 // 12:19:24

haha, gammelkärring.. ;P Ja mamma blir gammal hon ;)

2011-12-25 // 14:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback