fått hem betygen nu!

och såhär ser dom ut:
Dock så satte dom Teknikbetygen innan vi hann göra redovisningen... fick VG egentligen O_o
inte haft Religion, och inte geografi, de har vi till våren .. så alla fick G där xd och historia hade vi
2 veckor så man fatta ingenting ._.' också nåt hon tror vi kommer hinna nästa år ....
och idrotten har jag inte vart med på på halva året?! ändå fick jag G? :ö måste vart jävligt
awesome den tid jag var med då ;) haha ..
Well, vet att engelskan, förmodligen musiken(eftersom han sa VG+), och förhoppningsvist franskan
kommer höjas! och även matten om jag orkar .. är för lat för å jobba.. ):
är faktiskt nöjd med mina betyg ^^ men tanke på att jag hade 7 VG å resten G förra året tror ja.. xD

Kommentera något? puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback