Fat bottomed girl you make this rockin' world go round!

Han e så söt min lilla kiis :')
så äre! :3
och julmust är gott :D
ska snart följa med han en bit på vägen hem.. så långt jag orkar ..
är ju hela 1.5 km typ ;)
mindre t.o.m....
JAJA .
sen SIMS! Å DUSCHAAA! :D:D:D:D Å DRICKA JULMUST Å ÄTA CHIPS! :D:D:D
som powibebis var söt å köpte åt mig (aaaaaa''
också ......... måste jag plugga ...
ska fan ha prov i både första världskriget OCH Franska revolutionen + 144 frågor imorron .. -.-'
de roliga är att vi inte pratat om franska shiten sen 7an :) och hade knappt
franska i åttan :)))))) OOOOOH vad bra dehär kommer gå!! eller? ..

Kommentera något? puss <3

Julmust är gott :D

2011-12-09 // 10:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback