...

När jag ligger alldeles ensam, när allt vänder sig emot mig, när alla
min tårar faller.. vart är du då? .. inte här iallafall..
när jag får dom smsen som jag läser om och om och om igen, för att jag
inte vet vad jag ska tro. vill, men ändå inte.
dom gångerna jag är förvirrad och inte vet vad jag ska ta mig till,
när en person som visade sig vara någon jag inte trodde, för en liten stund
blir sitt gamla "jag" igen och jag inte vet hur jag ska reagera.. dom gångerna
jag behöver en famn som mest, vartfan är du då?
tror du vet allt, vet ingenting.
tror du kan allt, kan inte mycket.
ingen känner mig och mina känslor, i n g e n.

jag orkar inte med dethär, jag vet inte om jag mår bra eller dåligt.
ångest.
rädslor.
förvirrning.
tårar.

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Kram! <3

2011-12-14 // 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback