Det är lite jobbigt att...

du är så jävla beroendeframkallande ... JÄVLA SIMSSPEL!! ..
men jag älskar't! :')

ungjäveln föddes vithårig! :o
och hon är jättefin! så jag döpte henne efter min vackra vän Nadia <3 (aa'
inte för att du är vithårig sötnos .. men .. HON VAR FIN! :o
Archemedes har gått från ung vuxen, till vuxen på riktigt nu åh ;) haha, snart är du
gammal lillbubben!!
bytt frisyr har han gjort åh :3
nu ska jag spela mer, uppdaterar er snart!  hoppas jag (a)
annars skriver jag imorron ^-^
ska sova hos älski hela helgen (a)

Kommentera något? puss <3
» Nadia

Men äru söt eller?! puss va, hihi <3

2011-12-08 // 22:06:27

Neej va hemskt, hans er precis ut som mitt ex när han sitter ner sådär.. :O Fast inte den färgen på huvudet men ändå.. Hemskt att han skulle påminna om honom! hahaha ;)

2011-12-09 // 10:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback